نگين نگين ، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

نگین

نظرات (15)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 15:47
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم و به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
پریسا
29 آذر 91 11:44
بازم سلام بابای نگین!
میشه خواهش کنم مارم با عنوان نیک پاک لینک کنید!


سلام - توی کدام یکی از وبلاگاش لینکتون کنم؟
❤ ساحل❤
8 دی 91 17:14
سلام نگین جون چه کوچولو افتادی چند سالته مگه؟
مادر کوثر
20 اسفند 91 13:03
سلام دخمل ناز چه خوشگل زیارت قبول
مامان ماهان
23 اردیبهشت 92 8:13
سلام ،ممنون از لطف و تشريف فرمائيتون ،،وب بسيار زيبا و بينظيري داريد..و ماشالله دختر زيباتر و نازتر..اونروز ميخواستم روش مسدود كردن عكس هاي وب رو از شما ياد بگيرم كه ديدم مطالب شما آموزنده تر از اين حرفهاست با اجازتون مشتري دائمي وبتون شدم و ديگه سوالم رو نپرسيدم!!!!!!!!!!!نه كه الان نپرسيدم
مامان ایدین
14 تیر 92 16:34
خوش به حالت زیارت رفتی
زیارتت قبول دعا کن ما هم بریم


انشاله قسمت همه آرزومندان بشه
مامان رهام
7 مرداد 92 16:39
سلام ماشاله واسه خودش خانومی شده....ماهم تازه مشهد بودیم زیارتتون قبول
مامان پرنیا جون
28 مرداد 92 9:51
عزیز خاله قربون این قد و بالات ماشالله بزرگ شدی .زیارت قبول گلم
مامان رهام
30 مرداد 92 17:32
سلام ممنون که مارو فراموش نکردید
؟؟؟؟
9 شهریور 92 17:59
اگه راست میگی اینو تایید کن
اجی لیلای مرتضی
28 شهریور 92 12:29
سلام.خوش به حالت رفتی زیارت.چقدرنازه دخترتون.به وبلاگ داداش منم به ادرس www.mohamadmortza.niniweblog.com هم سربزنیدخوشحال میشیم یاعلی
خاله هانیه جوووووووووووون
14 مهر 92 20:27
وای وای وای چه دختر نازیه ماشالا! خدا به پدر و مادرش ببخشش
سارا
25 آذر 92 20:23
سلام نگین جون خودت و عکسات خیلی قشنگ بودین امیدوارم همیشه کنار مامان و بابا سالم و سلامت باشی سلام . مرسی سارا جون که به وبلاگ دخترم سرزدی . مامان نگین
فرهاد
4 بهمن 92 8:53
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
دخترقم
18 تیر 93 18:30
خداحفظش کنه نازی خانومی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگین می باشد